2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 jul 2013

Waar de stilte, waar de rust.
Niet hier, niet daar
Ik vind lawaai, ik vind herrie
Ik wil de stilte, ik wil de rust.
De stilte, de rust
Niet hier of daar
Teveel lawaai
Teveel herrie
Stilte, rust
Hier, daar
Waar
Daar
Rust
Hier
Stilte

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Stilte en rust is niet gemakkelijk te vinden, zeker niet nu alle mensen buiten leven.
Tot in de late uurtjes.

In de vroege ochtend uurtjes is het nog een beetje stil, als iedereen nog slaapt.
Dan fluiten enkel de vogeltjes.

Fijne dag vandaag.

Chantal zei

mooi en teder

merel zei

jammer maar er zijn steeds minder plekjes waar je echte stilte terugvindt

Kay ♥ zei

Laat de stilte zegevieren
bijna vakantie
las ik daar, een moment van rust
even onbezonnen
de teugels vieren
niets doen in deze drukke wereld
ergens op een plek bezinnen
om daarna met goede moed te herbeginnen.
K die A groet
wenst hem een Buen fin de la semana. ♥

willy zei

een heel knappe tekst....

Sjoerd zei

rust is mooi, rust en stilte nog veel mooier.

די מריו zei

Ik leef in de binnenstad, daar is nooit rust. Dus ik kan er echt van genieten als het echt rustig is.

Love As Always
Di Mario

fotohanvogel.blogspot.com zei

Het is hier ook zo heerlijk rustig en kan me dus volledig inleven in die gedicht.

Kati zei

hier zeker niet! zeg ff waar wel, kom ik ook!

Pagina's