2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 jul 2013

Hoe moet jij het dan weten
als ik het niet weet
misschien ook nooit zal weten
dat wat ik niet weet
maar als jij het weet
vertel het mij zodat ik het dan ook weet.

7 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Als ik het weet, kom ik het je vertellen.
Maar voor nu een fijne vrijdag en op naar een heerlijk weekend.

Lutje zei

net als marjolijn; als ik het weet kom ik het je vertellen ;-)
ik wens je een leuke zonnige vrijdag

klaproos zei

ach nee het is denk ik beter het zelf te ontdekken:-)

LUC zei

Ik vind jou een speciaal iemand en dat trekt aan ! Denk nu niet dat ik je in de steek laat , maar ik ga even mijn ogen pc vrij maken voor drie weken !
Nu weet je het ook , tot later maat ! :-)

Kay ♥ zei

Ik weet wat ik wil weten over weten. Had ik dat geweten kwam ik nu tot de slotsom dat ik al wist. Maar omdat ik het niet wist, nu ik weet wat ik moet weten; weet ik dat den A ermee whisten kan.
Ik heb het altijd geweten in mijn achterhoofd,
maar de dag dat hij opdook en zei dat ik een schoon blog had,
wist ik nog niet dat ik een plaaggeest had binnengehaald.
Wat ik toen niet wist weet ik nu,
dus moet ik het jou niet meer laten weten.

En dat op een vrijdag :p

Di Mario zei

Maar wie zegt dat ik het ook wil weten ;-)

Love As Always
Di Mario

merel zei

als ik het weet fluister ik het in je oor

Pagina's