2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 jul 2013

Droom de droom die je droomt
en blijf die droom dromen,
want wanneer je niet meer die droom droomt
dan droom je alleen die droom niet meer
maar ben je ook niet langer een dromer.

10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

en vroeg of laat komt elke droom uit, dus .. ;-))

Marjolijn. zei

Dromen

Een droom.. die nooit zal uitkomen,
Maar een droom.. vol met mooie verlangens,
Gewoon een mooie droom,
die iedereen zou willen dromen,
Een prachtige droom,
waar zelfs het gelukkigste mens
op staat te wachten!

Iets bijzonders, met magische krachten,
Een droom, waar het leven opnieuw begint!
Of liever een cadeautje met een strik en een lint?
Neee… geef mij maar die droom,
die iedereen zou willen beleven !

Of een mooie droom, om als cadeautje te geven,
Gewoon een hele mooie droom,
vol met nieuwe en mooie gedachten,
Waarin zelfs het armste mens lachte.

Gewoon maar een droom..
die niemand voor zijn neus voorbij zal laten gaan,
Of een bijzondere droom,
met een reisje naar de maan,
Ik blijf gewoon voor altijd dromen,
Zodat mijn fantasieën uit kunnen komen !
@Lieke.

En als de droom dreigt uit te raken, vang ik hem in een netje om te bewaren.

Fijne dag vandaag.

LUC zei

Mijn dromen soms aan de grenzen van dementie , niet dus !

Lutje zei

ik ben een dromer, dus.....

Di Mario zei

Ik maak gewoon weer nieuwe dromen aan.

Love As always
Di Mario

Anna zei

Dromen komen en gaan, het belangrijkste is - denk ik - om te blijven dromen!

klaproos zei

dromen komen altijd uit a:-)

Chantal zei

of heb je je droom bereikt...

Sjoerd zei

Dromen zijn bedrog, dus het maakt niet uit...

Kay ♥ zei

Ik had eens een droom die ik droomde waarvan ik droomde dat hij uitkomen mocht. Deze werd geen bedrog maar een droom die uitkwam.
Iedereen zou zo een droom moeten beleven ♥

Pagina's