2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 jun 2013

Ik wilde altijd uniek zijn,
tot mijn verbazing bleek dat niet zo moeilijk,
er is geen tweede ik.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's waar, jij bent unieker dan uniek en dat maakt allemaal zo boeiend! :-))

Lutje zei

zoals er ook geen tweede ik is.....
dat is goed gezien!

klaproos zei

maar goed ook toch a,
stel je voor.:-)

Sjoerd zei

Ik denk dan gelukkig niet...

LUC zei

Voor de mensheid is er maar een Ollie nodig !

Anoniem zei

en dus ben je per definitie uniek

christiene zei

Goed dat er geen tweede ik is....
dat maakt het leuker om te zien hoe die ander is.
groetjes.

willy zei

goed toch, het zou anders w<at zijn...

Kay ♥ zei

Gelukkig voor mij en mss zovelen is er maar één A :-)

Suske. zei

gelukkig dat er geen twee zijn lijk ik.

Happy Hulk zei

Ben zo blij voor je!

merel zei

inderdaad, zoals jij is er maar eentje

fotorantje zei

zoveel mensen, maar allen zo uniek

Pagina's