2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 jun 2013

Als ik anders zou moeten zijn dan was ik anders.

8 opmerkingen:

Lutje zei

je schrijft moeten zijn, moeten moet je niks ;-), blijf lekker jezelf

Ann zei

Je bent goed zoals je bent A!

Kay ♥ zei

Blijf maar de bekende A ...
als ik had mogen zijn zoals ik wou,
je zou wat zien hehe ♥

די מריו zei

Maar ja... wat is anders.

Love As Always
Di Mario

willy zei

maar dat hoef niet...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Tja, maar of ik dan ook gelukkiger zou zijn betwijfel ik.

Herzliche Grüße

Suske. zei

dan was ik niet wie ik nu ben !

merel zei

is anders zijn altijd zo veel beter ..

Pagina's