2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 jun 2013

Ik heb dingen gezien,
die ik nooit meer zal zien.
Ik heb dingen gezien,

die ik nooit meer hoop te zien.
Ik heb dingen gezien,
die ik nooit meer wil zien.
Ik heb gezien.....

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ook hele mooie dingen....


Het leven heeft mij dag aan dag
heel duidelijk laten blijken,
de mooiste dingen die je ziet,
die zie je, zonder te kijken.

Ze blijven bij je bovendien,
je hebt ze met je hart gezien.

@ Toon Hermans.

Op naar een mooi weekend en geniet volop.


Lutje zei

en je zal nog veel zien....
maar hopelijk zijn het hele mooi dingen :o)

Ann zei

Blijven kijken ... en zien

Kay ♥ zei

En toch zag ik ook enkele fijne momenten. Tussen schroot vindt je soms nog waardevolle spullen ;-)

willy zei

er is nog zoveel te zien...

christiene zei

De dingen die je het meest raken blijf je zien.
verdrietig of heel mooi
Je sluit je ogen en denkt aan toen
en ziet alles weer voor ogen.

Een goed en gezellig weekend.
Groetjes Christiene.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, maar de mooie dingen heb ik alleen onthouden.

merel zei

ik het gezien ... soms heb ik ervan genoten .... soms kreeg ik kippenvel, soms huiverde ik en sloot mijn ogen

curieuzeneuzemosterdpot zei

zo kun je alle zintuigen afgaan, eh?

ik heb gehoord,
ik heb geroken,
ik heb geproefd,
ik heb gevoeld, .. ;-))

Pagina's