2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

8 feb 2013

We geloven eerder dat het niet kan
dan dat we ergens in geloven dat wel kan.

8 opmerkingen:

DianaD zei

Soms heb ik wel eens dat ik geloof dat ik het niet kan en verras mezelf als blijkt dat ik het wel kan.

Di Mario zei

Daar geloof ik niets van ;-)

Love As Always
Di Mario

Chantal zei

en het zou andersom moeten zijn

Kay ♥ zei

Waar ik in geloof kent geen grenzen.
1 ervan is dat ik nu mijn lereke, ladder voor nen Ollander,
om ergens heel goed bij te kunnen, als een schaduw over dien A te gaan hangen, en vvoor dat hem om hilp bij D ... gaat kwékken
hem er van langsgeven met den deegrol. Ik zal mij er ook van vergewissen dat Maatje geen vinger kan uitsteken. Als ik dan na een paar uur uitgerost ben en het stof uit den A zijn kont geklopt is, rest er mij mss nog tijd om RUSTIG te bloggen. Want nu toeteren mijn oorkes van dat gekwék ener A die denkt undercover en anoniem mij te vergasten op nog meer geKéél van zijner wege. U bent gewaarschuwd, mijn wraak zal zoet zijn.
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ♥

Kay ♥ zei

atsjeese das dus lereke pakken
en Hulp bij D gaan kwekken, en als ge nu durft lachen hedde zeker prijs! Ném

Kay ♥ zei

zou het nu kunnen dat ge al zit te boesjeren en te wippen, pas op ik lig op vinkenslag he ... kwékkertje naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

willy zei

het gebeurt natuurlijk, maar eerder zelden...

merel zei

ik weet het zo niet .....

Pagina's