2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 feb 2013

De emotie is de kunst, van de kunst.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Door mijn hooggevoeligheid weet ik wel wat van emoties.

Marjolijn. zei

Emoties voelen is altijd goed.

Chantal zei

lastige voor me

gerdaYD zei

STERKTE!!!

Di Mario zei

Mooie spreuk.... past mooi bij je vandaag?

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Toon maar al jouw emoties A-tje
dat lucht op
en het is menselijk,
mens blijven is altijd de kunst.
In mijn gedachten vriend en liefs ♥

klaproos zei

je emoties laten zien,
voor sommige mensen heel erg moeilijk,
xxx

Ann zei

de grootste kunst ...
en soms zo moeilijk

Sjoerd zei

Emoties moet je mee leren omgaan, het went nooit.

Wil/Zizy zei

IK vind kunst soms moeilijk te begrijpen.. dus zo ook soms mijn emoties.

Happy Hulk zei

JA

Anoniem zei

*glimlach*

fotorantje zei

toch even nog mijn deelneming betuigen
sterkte voor je vrouw en jou en de hele familie

Pagina's