2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 feb 2013

Ik geloof niet in God,
maar op sommige momenten doe ik toch een (schiet)gebedje.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Een (schiet) gebedjes moet kunnen. Of je nu wel of niet gelooft.

max zei

waarom niet

Lutje zei

ergens geloof je dan toch....maar misschien niet in god....

Kay ♥ zei

Doet mij denken aan mijn bomma,
die prevelde altijd tegen hare St.Antonius als ze eits niet vond, of iets niet in haar gedachten doen krijgen, en volgens haar werd zijn verhoord binnen de tien min.
Ik heb haar nooit noch hem ooit geloofd. De dag dat ik gebedjes moet beginnen schieten, en ze geen gehoor krijgen
weet ik dat ik niet gehoord word.
Maar mensen die er heil in vinden, waarom niet he.
Aldus mijn geprevel op een vroege dinsdagmorgen.
Nu bid ik maar ... dat jij een redelijke dag mag hebben. See u
K groet A ♥

klaproos zei

niet verkeerd:-)
in je donkerste uur komt hulp uit de meest onverwachte hoek

Chantal zei

bidden hoeft niet per se tot een god

willy zei

en jij bent niet de enige

Anoniem zei

Macht der gewoonte :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Een geloof hebben is niet altijd in een God geloven.

Pagina's