2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

16 dec 2015

Geef je dromen een toekomst.

7 opmerkingen:

De Boerin zei

Dat heb ik het afgelopen jaar geprobeerd te doen.... Het kost soms een hoop geld, kracht en inspanning, maar als het lukt, dan heb je ook wat.....
Wat betreft moderne snufjes in de nieuwe schuur: we hebben inderdaad water en elktriciteit! Er staat namelijk jongvee in, en die hoeft niet gemolken te worden, dus wat dat betreft geen noviteiten. in het ander gedeelte van de schuur wordt hooi en strooi opgeslagen en de tractor en machines gestald. Dat vraagt ook niet veel bijzonders. Maar in de oude schuur, stammend van rond 1865 was nog weinig luxe, dus ook geen water en licht..... We zijn dus vooruit gegaan.

Marjolijn. zei

Dat probeer ik, voor zover dat kan.
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

ik vergeet ze eigenlijk altijd liefst...
maar dromen waarmaken voor mij is niet zo goed, ik droom nooit leuke dingen

Sjoerd zei

Dromen doe ik niet aan, die ben ik vergeten voor ik wakker ben.

Lies zei

Durf ze dus waar maken...
Lie(f)s.

Medium Marianne zei

Dat is een toekomstige droom die vandaag nog niet waar gemaakt kan worden ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Deze vind ik héél mooi! Alsof de mogelijkheid een stukje dichterbij komt. Knap geschreven.
Lieve groet
Kakel

Pagina's