2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 dec 2015

Een preek bij de zondagsdienst heb ik (je) niet nodig, want ik (je) weet het beter dan gepreekt kan worden.

11 opmerkingen:

Terrebel zei

Soms hebben we iemand nodig die ons vertelt wat wij al weten om ons ervan te doordringen dat wij het al weten.

gerdaYD zei

Gelijk heb je, ik denk het ook dat jij het beter weet dan om het even welke prediker. En je kan het allemaal nog goed verwoorden ook Aatje!

די מריו zei

Ik weet het anders.. ik zeg niet dat het beter is.. misschien wel voor mij.

Love As Always
Di Mario

Ingelien zei

ik denk ook zo

Suske. zei

dat zal wel zo zijn,vermoed ik.

Medium Marianne zei

Wat je diep innerlijk hoeft geen preek;

Fijn weekend Aatje

Sjoerd zei

Ik luister niet eens naar preken...

Kay ♥ zei

Ik heb heel wat te lezen gehad, je weet dat ik even eruit lag met internet door onze verhuis, het baby-sitten daarbij, plus het feit dat ik geen pap meer kan zeggen. Daarom vergeef het mij maar dat ik niet elk citaat een reactie geef, je weet dat uw gespinsels even interessant zijn als altijd. Hopelijk vind ik nu rust en kan ik weer regulier gaan bloggen. ♥

Mirjam Kakelbont zei

Hier herken ik me wel een beetje in. Maar verder heb ik geen kapsones ;-)
Lieve groet

Rebbeltje ★ zei

Geen preek voor mij van niemand niet :)

ria zei

Een preek heet eigenlijk een "homilie"
en soms zijn er heel goei bij.
Dikwijls zijn ze ook veel zinvoller
dan al dat politiek gezever.
Die denken ook dat zij alleen het goed voorhebben.

En nu ga ik nog wat dromen...
groetjes
ria39

Pagina's