2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 apr 2015

Verwacht weinig, want meer is er niet te verwachten.

14 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik verwacht niks en dat is wat mij zo gelukkig maakt! ;-))

heerlijk lenteweekend, aaa!

Marjolijn. zei

Niets verwachten, maakt alles zoveel mooier...!

Mooi weekend.

Lutje zei

niet te veel verwachten, dan kan het meevalllen. Soms denk je, dat wordt leuk, en het valt tegen.....

gerdaYD zei

Als je niets verwacht en ook het ergste niet, dan is alles wat er komt lekker meegenomen hé Aatje?
Maar van het hele komende weekend mag je toch een beetje verwachten dat het heerlijk is, althans dat wens ik je toe uit heel mijn hart!

די מריו zei

Ik denk toch echt dat ik zo op mijn werk wordt verwacht.

Love As always
Di Mario

Sjoerd zei

Naast de verwachting is er hoop...

Margreet zei

Niks verwachten dus!

Medium Marianne zei


Helemaal niets verwachten is de mooiste verwachting.

Anoniem zei

verwacht weinig en je word niet teleur gesteld.

Rebbeltje ★ zei

De lat ligt zowiezo erg hoog dus we verwachten niks valt het altijd mee...groetjes en fijn weekend

Lies zei

En weer heb je 't bij het rechte eind... !
Lie(f)s.

merel zei

gelukkig zijn mijn verwachtingen nooit al te hoog gespannen

Anoniem zei

Hoe minder je van het dagelijks leven verwacht, hoe minder kans je hebt om ontgoocheld te raken. Echter niets verwachten getuigt dan ook weer niet van veel vertrouwen. Met mate iets verwachten is een gezonde instelling en levertvaak de meeste voldoening op.

Kay ♥ zei

Ik stel mijn verwachtingen niet te hoog.
Illusies is uitgevonden voor goedgelovigen. ♥

Pagina's