2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 apr 2015

Ik wil wel ouder worden,
maar niet wijzer
want als ik wijzer wordt
weet ik dat ik oud ben.

14 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. je zult het anders wel voelen? ;-))

Marjolijn. zei

Stilstand is achter uitgang, dat is net zo erg.
Je bent toch zo jong als jij je voelt...!!

Lutje zei

verlies nooit het kind in je, want dan wordt je pas oud

Sjoerd zei

Hoe weet je nou dat je wijzer wordt...

gerdaYD zei

Wat een schitterende uitspraak Aatje en ook deze keer ben ik helemaal met jou akkoord!

Ouder, wijzer
strammer, grijzer
van kind tot stok
van snotneus tot oude sok

Blijven voelen, blijven weten
het kind zijn niet vergeten
al is het soms stoeien
zo blijft het leven boeien!
© Jose van Rosmale

willy zei

of dit nu veel verschil uitmaakt, weet ik nog zo niet....

Kay ♥ zei

Oud worden
daar doet men jaren over
een streepje meer grijs

wijs worden
gebeurt in de jonge jaren
door toedoen van wat je leert

menig oudje
heeft het eeuwige leven al begeert
tot op zekere dag

op het laatst denkt deze
waarom moet ik vrezen
als mijn wijsheid ietsje ouder is geworden

ze zullen van mij leren
mijn taal en geschriften bestuderen
zien dat wijsheid met de jaren is gekomen.

@ Kay - een zomaartje vr de drAAk ;-)

Anoniem zei

Het ene kan inderdaad niet zonder het andere, getuige daarvan het spreekwoord 'Het verstand komt pas met de jaren'. Hoe slimmer een mens wordt, des te ouder men dreigt te worden. Natuurlijk, zolang men jong blijft van geest, is het ouder worden slechts een kleine kwaal in het menselijk bestaan.

Medium Marianne zei


zo dan, die spreekt voor zich en geen aanvulling nodig ;-)

Elisabeth zei

Ouder worden gebeurd toch wel hoe dan ook ,dus als we ook nog wat wijzer worden is dat meegenomen.Zo kun je het ook bekijken ,toch ??

די מריו zei

hahahaha, dit is een mooie.
NIets meer aan toe te voegen.


Love As always
Di Mario

Anoniem zei

glimlach

ria zei

oud en wijs
en daarbij
gezond en fit,
dat is
volgens mij
niet zo mis.

ria39

Rebbeltje ★ zei

Nu dement ouder worden is ook niet leuk...weet je wel minder haha

Pagina's