2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

20 jan 2013

We moeten afscheid nemen van de doden,
omdat het leven van de levende is.

15 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, spijtig als het hun tijd is om te gaan.

DianaD zei

Afscheid nemen is zwaar, maar je houd ze in je hart. Maar om verder te gaan met je leven moet je doorgaan.

Chantal zei

maar ook de doden leven voort, in het hart

klaproos zei

dood en leven gaat naast elkaar

Sjoerd zei

Het is maar goed dat we eens doodgaan, anders zou de wereld vast heel saai worden. Eigenlijk zou iedereen in een goede gezondheid even oud moeten worden, maar helaas hebben we dat nog niet in de hand.

Anoniem zei

onvermijdelijk ja

Di Mario zei

Afscheid nemen is niet hetzelfde als vergeten... Vergeet dat niet.

Love As Always
Di Mario

Ingelien zei

da's waar en gelukkig horen we bij de levenden!

willy zei

afscheid, maar de herinnering blijft...

max zei

afscheid neem wel maar ze leven verder in mijn hart

Suske. zei

het ene volgt uit het andere.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja maar het blijft een naar idee om afscheid te nemen!

curieuzeneuzemosterdpot zei

we nemen afscheid van het lichamelijke, wat in dit leven (voor sommigen) belangrijk schijnt te zijn ..

voor de rest verandert er niks. ;-))

DianaD zei

Ot

In antwoord op je vraag of wij de schaatsen al ondergebonden hebben moet ik zeggen dat ik er niet bij was, ik kan namelijk niet schaatsen.

Ik weet het als Friesin moet ik me schamen,hihi

merel zei

maar het blijft zo ontzettend moeilijk

Pagina's