2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 jan 2013

Geniet van het leven, het heeft een vervaldatum.

11 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, en die zou wel 'ns rapper daar kunnen zijn, dan dat we voor mogelijk houden.

DianaD zei

Ondanks de vervaldatum gaan we nog wel een hele tijd mee. En genieten doen we!

Kay ♥ zei

Daarom dat ik vandaag maar eens op stap ga,
gotweet wat er morgen boven mijn kopje hangt he.
BTW: heb het visje dan maar gevangen hehe.
Tot morgen ♥

Anoniem zei

@->--

Lutje zei

gelukkig kennen we die vervaldatum niet en genieten we van elk moment dat komt

Marjolijn. zei

Gelukkig weet niemand de precieze datum.
Fijne dag vandaag.

klaproos zei

ja dat is waar,
we hebben niet voor altijd..

willy zei

gelukkig staat die op de verpakking niet vermeld

Ann zei

tenminste houdbaar tot ...

Han zei

Ik heb nog even bij mezelf gezocht, maar nergens is een uiterste houdbaarheidsdatum te vinden. :)

LUC zei

En deze wil ik niet weten !

Pagina's