2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 nov 2012

Ik denk nog eens na over mensen
die o zo makkelijk alles recht praten,
want als ik vele zo hoor praten,
zo gemakkelijk alsof alles zo gewoon is,
dan vraag ik me af waarom het zo stil is
zo af en toe op die momenten
zo af en toe, dat het niet stil zou moeten zijn.

7 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Politiek gezien, wordt er genoeg gereuteld en geprutteld.
Dat zou wel wat minder mogen zijn.
Ze zijn nog niet begonnen of het is al bal..!

LUC zei

Ik beaam Marjolijn !

Lutje zei

iedereen weet dat het de woorden niet zijn die het doen...dus....

klaproos zei

dan moeten ze natuurlijk nadenken wat ze nog meer zouden kunnen zeggen :-)

Kay ♥ zei

Zal ik dan de stilte doorbreken
en even nadenken voor ik iets schrijf: want velen spreken geen gemeende woorden, de waarheid achtervolgt altijd huun leugen,
maar door even na te denken
en wat vriendschap uit te stralen
kan de stilte soms een kleine fluisterklank hebben.
En dan weet je: ik ben niet alleen ♥

willy zei

soms vindt men gewoon de woorden niet...

antony zei

woorden zeg vaak niet alles vind ik maar ze zij wel heel belanrijk een deel van leven
groetjes antony

Pagina's