2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 nov 2012

Hoeveel leed en hoeveel pijn, hoeveel geweld en hoeveel verdriet, is er door de eeuwen heen geleden, en, vergeten ?

9 opmerkingen:

DianaD zei

Veel leed en pijn door de wereldoorlogen zal nooit vergeten worden. Maar heb je nu de burgeroorlogen wat weten wij er nu nog van?

Lutje zei

ja, wie weet....

LUC zei

Laten we dit hoofdstuk met rust laten !

willy zei

in de media krijgt men slechts een selectief beeld van wat er in de wereld gebeurt..


bv: een ongeval in onze westerse wereld is nieuws, honger in de wereld is dit zelden..

zolang we er zelf niet mee geconfronteerd worden, gaat men er vaak aan voorbij...

tot alles vergeten wordt...




Chantal zei

Helaas... en we blijven hervallen...

Sjoerd zei

Gelukkig hebben we daar geen weet van...

Kay ♥ zei

Ik ken je naam
maar ik heb geen profiel
maar ik zie wel een mens
met een uitgesproken mening
soms een tikkie stout maar met het hart op de goede plaats.

Dus we vergeten pijn en leed?
Niet altijd: ik weet nog hoe min pa gestreden heeft om het leven vast te houden.
Hoe mijn stamouders leefden weet ik niet,
dat staat idd nergens opgeschreven.
Raar, maar wss maakten zij geen geschiedenis maar goede producten haha,
waar ik nu een deel van ben.
Den @ is allang blij dat hij die niet gekend heeft,
aan mij heeft hij zijn handen al vol genoeg he ;-))

Suske. zei

best dat we het niet allemaal weten!

Han zei

Dat wil ik eigenlijk niet weten, anders zou ik geen oog meer dicht doen.

Pagina's