2026... we zullen zien.......

± 50 jaar gespinsels in 14 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje en een beetje meer waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2025...het WAC ...Fionia cup .... en meer .... 2025 was gewoon een top jaar..!!!

2024... Ondanks wat mindere zaken een goed jaar… Hoogtepunten ... het WAC en de Luxembug open ….  

2023.... Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... en dan ...1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

***************************
     
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

8 mei 2026

 Het begint met passie, 

dan de sleur, 

gevolgd door de berusting, 

tenslotte als het echte liefde was,

de wetenschap dat het goed was……

3 opmerkingen:

Lutje zei

eigenlijk moet de passie blijven, sommige mensen die kunnen elkaar nog zo lief aankijken, er zijn voor elkaar, daar ga ik voor...
Een @->- voor je.

Walter zei

Ja, zo kan het werken....

Kay zei

Zo krijg je het gevoel als één te handelen en denken ;-)

Pagina's