2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 mrt 2021

 We schieten dieren af die overlast geven, waarom niet de mensen die overlast geven. Dat zijn tenslotte de beesten in het dierenrijk.

4 opmerkingen:

Lutje zei

dieren, mannen, vrouwen, weet ik veel, voor mij mag de pijn nog korter als het nodig is
-Een @->- voor jou.

Kay ♥ zei

Wat wij denken maakt niet uit,
maar het gerecht is veel te mals met beesten die het leven een andere wending trachten te geven. Ik zou het wel weten ♥

Sjoerd zei

Daar is wat voor te zeggen

Mirjam Kakelbont zei

Voor sommige mensen is het slechtste niet slecht genoeg...
Het gerecht beslist meestal te mals.
Voorjaarsgroet!

Pagina's