2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

31 aug 2019

Sommige nooit het luisteren geleerd...
anderen zijn het inmiddels verleerd….
Wie luistert er nog tegenwoordig….
Laat staan naar het hart……..
En zeker niet met een hart…..
Wie luistert er nog tegenwoordig….

5 opmerkingen:

די מריו zei

Het is mogelijk, verlies het vertrouwen niet.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

ik kan heel goed luisteren,
ik kan zelfs zwijgen en zo zijn er meer hoor!
(maar of ik er wat mee doe ;-)
Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

Sjoerd zei

Ze horen wel maar luisteren niet...

Tine de Jong zei

Luisteren is iets wat mijn oren altijd nog doen maar het is wel waar dat sommige lui niet willen luisteren wat er de oren in gaat. Fijn weekend voor jullie allemaal en pootjes voor je viervoeters.

Kay ♥ zei

Het grootste communicatieprobleem is dat we niet luisteren om de ander te begrijpen. We luisteren om een antwoord te geven. ♥

Pagina's