2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

7 jun 2019

Ik weet dat ik dood ga…
maar dat weet ik al mijn hele leven….
En zal ik in mijn dood ooit weten…
dat ik weer zal leven….
Of was het dit leven… 

5 opmerkingen:

Lutje zei

leef nu het kan, wie weet wat er is als je dood bent....
Een @->- voor jou.

Sjoerd zei

Volgens mij zijn we allemaal een reïncarnatie van een andere planeet in een andere dimensie en mogen we het hier overdoen. Al hebben dat velen niet in de gaten... Die gaan straks weer terug.

די מריו zei

Ik ben er van overtuigd dat ik hierna weer verder zal gaan. Alleen in welke vorm is nog niet duidelijk.

Love as always
Di mario

Tine de Jong zei

Je hebt het vast druk met de hondjes dat ik je niet meer ziet op mijn schrijfsels maar ik wil je wel even schrijven dat ik geloof dat we terug komen en in welke vorm weet ik ook niet.

Kay ♥ zei

Het mag bezwaarlijk wezen niet in een hiernamaals te geloven, maar toch, ik zou bij God niet weten wie ik daar terug zou willen zien. (W.Hermans)

Pagina's