2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

4 apr 2019

Tikt de tijd weg,..... laat het dan met een bimbam gaan.

4 opmerkingen:

די מריו zei

zoveel herrie aan mijn hoofd.

Love As always
Di Mario

Sjoerd zei

Laat dat Bim-Bam-Beieren maar achterwege...

Kay ♥ zei

Er is al wat tijd over jou heengegaan ... dus hier komt jouw bimbam met veel toeters en bellen erachter: GELUKKIGE VERJAARDAG!

Op jouw verjaardag zou ik graag komen
Met cadeaus zo groot als bomen!
En een taart zo groot als een wagen
Die je met z'n tienen moest dragen!
En met een heel muziekorkest
Dat speelde op z'n allerbest!
Maar ik ben niet rijk en ook niet sterk
Dit versje was geen moeilijk werk
Ik hoop dat je ook tevreden zult zijn
Met deze welgemeende wensen, dat is toch ook reuze fijn!

'Postduif geland!)

Tine de Jong zei

Goedemorgen, wat lees ik bij het vorige bericht. Wat schreef Kay voor jou een mooi gedicht. Van harte dan ook maar van mij. En ook geen gebimbam voor mij. De tijd tikt toch wel door zonder die harde klanken voorbij. Geniet van de dag en wens je veel plezier. Groetjes vanaf hier.

Pagina's