2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 okt 2018

Je weet nu niet wat achteraf zal zijn…… men noemt dit achteraf bekeken… de toekomst.

5 opmerkingen:

Lutje zei

je weet niet wat de toekomst je brengt, maar je kan al van iedere dag genieten
Een @->- voor jou.

Kay ♥ zei

Als er iets is dat het verleden leert is het dit: ga door. Ga door en maak van de toekomst nog meer verleden.♥

Den K die door die A belezen werd had idd een steentje in die schoen, we hebben dat onder belangstelling van een nieuwsgierig bAlkende lAngoor staan verwijderen, hebben op gevaar van eigen leven :p dat grAuwtje ze kop gekrabt, hem in datzelfde oor wat toegefluisterd onder het alziend oog van de camera en hem wijsgemaakt wat een deurmat is. Oh vergeet ik die groet nog ... loebAs ♥

Sjoerd zei

Ik kijk niet vooruit of achteruit in mijn leven, daar kan ik niets aan veranderen, alhoewel besluiten in het heden wel hun uitwerking kunnen hebben in de toekomst

Suske. zei

ik leef vandaag, de toekomst bestaat nog niet.

willy zei

toch maar best dat we dit niet weten A

Pagina's