2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 apr 2018

Zij die gaan zijn ook ooit gekomen.

9 opmerkingen:

Lutje zei

daarom is het komen en gaan :o)
spijtig voor degenen die willen blijven
Een @->- voor jou.

Walter zei

Toch doe ik mijn best om nog een tijdje te kunnen blijven... Kunnen!

Suske. zei

Een kwestie van komen en gaan dus.

willy zei

en zo gaan we maar door

Happy Hulk zei

Gloeiende, gloeiende!
Die had ik zelf kunnen verzinnen. 😉

Sjoerd zei

En komen wellicht ook weer eens terug...

Rebbeltje ★ zei

Heet dat terugkomen?

Yvette zei

Gelukkig wel



Kay ♥ zei

Als ze maar welkom waren ;-)

Pagina's