2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

16 mei 2016

Als ik later groot ben dan wil ik …
ik ben al groot en dat wat ik wil(de),
dat weet ik niet meer…….
Maar als ik later groot ben ….

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Komt het allemaal goed.... :-)

Suske. zei

Ik ben 50plus en nog nooit "groot" geweest.

Sjoerd zei

Ik ben vergeten wat ik wilde...

Kay ♥ zei

als ik ... zou ik graag de wereld veranderen,
maar het ligt niet in mijn macht.
Dus nu ik groot ben, bracht het leven niet wat ik had verwacht,
maar ik leef mijn Leven gewoon in afwachting ♥

Sanne zei

OH zo herkenbaar. Als ik later groot ben wou ik te veel hebben als kind. :D

Rebbeltje ★ zei

Ben nooit groot geworden :(

די מריו zei

Vroeger wilde ik groter worden... Daarna wilde ik ouder worden.. maar oud zijn, dan wil niemand.

Love As always
Di mario

willy zei

ergens moet men zo lang mogelijk kind blijven toch..

gerdaYD zei

Ik weet het nog wel, helaas is er niet veel van al die dromen terecht gekomen. maar je krijgt er altijd weer iets anders voor in de plaats die het leven ook de moeite waard maken hé Aatje?

Pagina's