2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 feb 2016

Met al het getreuzel door het leven hopen we de dood uit te stellen.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Of we treuzelen, of heel snel gaan, wat de eindstreep zal zijn weten we.
En gelukkig weet niemand wanneer.

"happy Valentines day"

Lutje zei

als ik treuzel denk ik niet aan de dood, dat zien we dan wel...

Sjoerd zei

Aan de dood denk ik echt nog niet, dat zien we wel als het zover is.

gerdaYD zei

Wow, zo had ik het nog niet bekeken maar misschien is het wel waar...
Treuzel wel niet te lang om aan de zondag te beginnen Aatje, die er hopelijk voor jou, schitterend uit zal zien!

willy zei

zo denk ik er toch niet over

Mey zei

Soms wens ik juist dat het wat meer opschiet. De dood komt toch wel, of je treuzelt of niet.

Anoniem zei

zou het zo zijn?

Kay ♥ zei

Ik heb anders het gevoel op een TGV te zitten. Het gaat snel, de tijd vraagt niemand iets ;-)

Medium Marianne zei

Getreuzel of gehaast, de dood kent geen tijd..
De dood komt wanneer het je tijd is.

Tine de Jong zei

Het leven is tegenwoordig niet meer zonder haast
het is namelijk zo dat deze veel te snel door ons raast
dus rest ons allen niets om veel te genieten van alle dag zodat
je veel mag ontmoeten en beleven voor je niet meer op aarde zijn mag
Want helaas het uitstellen van de dood kunnen wij allen niet
Dus beleef je dag elke dag en zorg dat jij ervan geniet.

© Tine de Jong

Tine de Jong zei

Ik kon niet veranderen wat ik al had geschreven maar ik geef je nogmaals deze woorden even http://tinedejong.blogspot.com/2016/02/geniet-van-alle-dagen.html
Je kan ze straks wissen hoor.Want de woorden staan ook op een foto kaart van mij. op het blog.

Rebbeltje ★ zei

Hier is over nagedacht ;)

Pagina's