2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 jun 2015

Als woorden het niet kunnen vertellen, spreek dan doormiddel van het zwijgen.

10 opmerkingen:

Lutje zei

soms zijn woorden idd overbodig, zeker bij sommige mensen

gerdaYD zei

Dat probeer ik al een heel jaar lang Aatje, maar de boodschap komt zo beslist niet over...
Nee, dan is het maar beter zoals ik hier bij jou doen: je elke dag weer vertellen hoe ik van je logjes geniet!

Sjoerd zei

As je niets te zeggen hebt moet je gewoon de mond houden.

Medium Marianne zei

Lichaam en gebarentaal zijn soms voldoende om woorden te weerleggen
Ze spreken soms meer dan het gesproken woord..

willy zei

ik zeg al niets meer

Kay ♥ zei

zwijgen is goud, maar je echt van de stomme houden is meelijwekkend.
Toch kan zwijgen meer zeggen dan spreken ♥

Elisabeth zei

Heel mooi geschreven A.Op mijn blog staat in de rechter balk mijn spreuk en het klopt gewoon.Stilte kan zo goed doen ,mits men elkaar begrijpt waarom die stilte valt en daar ontbreekt het vaak aan dat begrip !

gidsjoris zei

Met voorsprong de beste!

Mirjam Kakelbont zei

Soms zegt zwijgen meer dan woorden...
Wat een mooie!

Flavie zei

Stilzwijgen kan veel zeggen...

Pagina's