2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 okt 2014

Een onuitgesproken stilte
nietszeggend
tegelijkertijd
alleszeggend
als een uitgeproken stilte...............

18 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

kon ik af en toe die stilte maar wat harder zetten! :-))

Marjolijn. zei

Soms kan stilte heel stil zijn.
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

heerlijk is z'n stilte
maar soms ook niet

Lutje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
klaproos zei

de stilte is helend a:-)

gerdaYD zei

Niets is sterker
Dan de stilte
Niets heeft zoveel kracht
Als het zwijgen van de nacht
Niets is sterker
Dan de stilte
Niets is sterker dan het woord
Dat niemand hoort (...)
© Stef Bos

Kay ♥ zei

Er zijn veel geluiden. Er is maar één stilte. Die fluistert maar af en toe, soms heb je helemaal geen woorden nodig om te begrijpen wat stilte in zich heeft, en alleszeggend zichzelf tegenspreekt ;-)

Sjoerd zei

Door niets te zeggen kun je een hoop duidelijk maken.

Lies zei

Veelzeggend...
Lie(f)s.

willy zei

een mooie doordenker A

Anoniem zei

Hallo,
Wat je niet uitspreekt, wordt inderdaad niet gehoord en lijkt als stilte. Maar wanneer je goed luistert, kan je ook vaak de stilte horen, de stilte kan zelfs van tijd tot tijd afschuwelijk luid klinken. Je kan dan bezwaarlijk spreken van echte stilte, ook al wordt die niet uitgesproken.

Flavie zei

Stilte kan zo heerlijk zijn...

Suske. zei

ik zwijg in alle talen.

Anoniem zei

de stilte kan oorverdovend zijn.

lolbol zei

ik kom vandaag heel veel spreuken tegen die bij men passen
de stilte vind ik o zo mooi dat ik ,zou voor betalen ik ben ook mens die graag alleen is ,geborgen zo
groetjes antony

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ben er stil van.

די מריו zei

Hier kan ik niets meer aan toevoegen.

Love As always
Di Mario

Rebbeltje ★ zei

De rust die we soms hard nodig hebben ;)

Pagina's