2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 sep 2014

Hoe zal die laatste herinnering zijn ? Herinner je je die dan nog ?

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Oei, dit is weer zo'n nogal zwarte gedachte lief Aatje. Ik hoop dat jij de zondag niet zwartgallig tegemoet gaat ook als je naar ik begrijp aan het poetsen bent dit weekend.
OT: er zijn geen borden meer over en wil je ook eens aan me denken als je niét naar Blankenberge gaat? *wink, big smile*

Lutje zei

iets dat je hart treft vergeet je nooit volgens me

Sjoerd zei

Daar denk ik ook wel eens over...

די מריו zei

Zodra ik het weet en ik heb de mogelijkheid om het je te vertellen,kom ik even bij je langs.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Als de laatste mooi afloopt is hij blijvend, doch wanneer ze triest zijn blijven ze nog te lang bij.
Ik denk dat herinneren een heel groot oppervlak heeft, zodoende blijft heel veel je altijd bij.
ot: stel dat ik mij jou niet meer herinner, dat zou zonde zijn niewaar :p

Suske. zei

Die ben ik reeds lang vergeten.

Medium Marianne zei


Wat vers in het geheugen ligt,
vergeet je niet gauw.
Of het moet een slechte herinnering zijn
die liever vergeten wordt.

Anoniem zei

Hallo,
Eigenlijk zouden we de vraag moeten stellen, hoe we dat weten dat het net de laatste herinnering zal zijn. Je weet nooit op welk moment dit aardse bestaan zal eindigen, weet je dan eigenlijk ook niet dat hetgeen je beleeft voor het laatst zal herinnerd blijven. Voor zover we ons natuurlijk na het einde nog wel ooit iets zullen kunnen herinneren. Er is nog niemand na de dood komen vertellen, hoe het voorheen was geweest.

Flavie zei

Geen idee!

Rebbeltje ★ zei

Zal me worst wezen...ben dan weg haha

Pagina's