2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 sep 2013

Is lijden de prijs van de vrijheid ?
is lijden de prijs van de liefde ?
is lijden de prijs van het leven ?
Of is lijden de prijs van de vrijheid van de liefde in het leven ?

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

lijden??
waarom lijden??

volgens mij hoeft er helemaal geen prijs betaald worden!
en valt er ook niks te lijden!
niet voor liefde!
niet voor het leven!
niet voor vrijheid!
nergens voor!

als men daarvoor lijdt zit er serieus wat fout!

Lutje zei

lijden heeft geen prijs denk ik nu....

Marjolijn. zei

Het kan je overkomen, dat wel.

Goede start van de nieuwe week.

LUC zei

Lijden komt er zo Aa , zonder prijs en zonder afgeprijsd te zijn !

Marianne zei


Wow wat een super spinseltje deze keer weer, mijn compliment.

Aan alles in het leven zit een prijskaartje ook voor de lijdensweg waar men zelf voor kiest.

klaproos zei

een heerlijk leven leiden zonder lijden A,
waarom niet,
lijden doe je vaak jezelf aan,
het zit allemaal in je hoofd:-)

Kay ♥ zei

Alles heeft zijn prijs A-tje
en elk facet van het leven wordt duur betaald. ♥

willy zei

lijden maakt deel uit van het leven...

די מריו zei

Ik ga liever voor leiden ipv lijden. Het is een keuze.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Door lijden ga je het wel meer waarderen denk ik

Rebelse Huisvrouw zei

Lijden komt vanzelf wel. Met of zonder liefde en met of zonder vrijheid. Denk ik hoor. Maar ja, zeker weten doe ik het niet...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Lijden hoort bij het leven, maar ik leid liever iets anders. :)

merel zei

lijden staat je soms op te wachten, met of zonder prijs

Pagina's