2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 mei 2013

Uiteraard zijn er wel een paar die die niet iedereen zijn,
verder is iedereen iedereen.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Ons kent ons.

Lutje zei

ik ben zeker mezelf, gelukkig ben ik niet zoals anderen :o)

Suske. zei

ik ben wie ik ben.

Yvette zei

ik wou dat ik wist wie ik was...echt het is een hele zoektocht!

Happy Hulk zei

Neem mij maar als voorbeeld?

max zei

ja wie ben ik ,soms heb dipjes en soms hoogde punten

willy zei

uitzonderingen bevestigen de regel...

Kay ♥ zei

Op een dag dat niet moet gewerkt worden, doet A ons denken, voor je fronst jaja dat kan ik ook met dat kleine koppie.
Ik zie het zo:
Ik ben niet iedereen,
jij bent dat ook niet.
De volksmond zegt wel iedereen,
maar iedereen is uniek op zich.
Neem nu nen ollander met een kater,
die zijn er vandaag genoeg, zag ze op het nieuws, de een kruipt, de ander zingt, er zijn er die stinken en wat al niet meer;
maar geen één is hetzelfde, dus niet iedereen.
Teneinde hier geen epistel te schrijven dat wel iedereen lezen kan,
nog 1 vraag: aangezien K niet van bitter houd, moet jij haar zeggen
wat Oranjebitter is? absoluut niet gekend, maar naar ollandse normen wss of juist niet, kattepis.
Dat haar van jou doe je daar dan gélleke in haha.
toedels amigo ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

je hebt de menigte,
met daartussenin die ene enige! :-))

Pagina's