2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 apr 2013

Laten we hopen dat we bij het sterven zullen weten
wat de zin was van ons bestaan,  
anders zullen we het nooit meer weten in dit leven.

6 opmerkingen:

DianaD zei

Ik hoop dat ik aan het einde van mijn leven besef dat ik alles uit het leven heb gehaald wat er in zit.

Lutje zei

het is nu toch ook al goed dat je weet wat de zin van je bestaan is, ik wacht daar niet op tot ik sterf....

willy zei

hopelijk komen we dat eerder te weten...

Sjoerd zei

Als je dat tijdens je leven niet weet, is het bij het sterven te laat.

Kay ♥ zei

Net als D ... hoop ik bij het einde, dat diegenen waar ik voor geleefd heb het dan ook beseffen. Liefs ♥

Wil/Zizy zei

Ik weet niet of dit wil weten tegen de tijd dat is sterf.Stel dat het antwoordt mij niet tervreden stelt... Nee, doe maar niet.. beter het nu te weten of helemaal niet.

groets Wil/Zizy

Pagina's