2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

21 mei 2013

Volgens de experts is het belangrijkste in de moderne kunst,
niet de kunst, maar wat de kunstenaar ermee wil zeggen.
Het vervelende is dat de meeste er dusdanig een zootje van maken
dat niemand het verstaat of kan lezen.

9 opmerkingen:

Lutje zei

ik heb dat dikwijls als ik zoiets zie, maar het zet je wel aan het denken

Sjoerd zei

Ik vind het mooi of ik vind het niet mooi. Dat is het enige wat ik ervan kan zeggen.

willy zei

sommige experts kunnen bepaalde werken ophemelen

Ann zei

Het raakt je of het raakt je niet

christiene zei

Ha van de A...
het heeft met smaak te maken
de één vind het prachtig en de ander denkt wat een bras.....
en ja soms is het ook echt bras.

Kay ♥ zei

Wel ik hoop dan maar dat ik gewaardeerd word met mijn schrijven, alhoewel ik dan geen kunstenaar ben.
Want het is verdomd irritant als het niet begrepen is, en men dan daar met zijn klak naar slaat als reactie.
Vrije meningsuiting van mijnentwege, so sorry! ♥

Anna zei

Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo op moderne kunst heb begrepen. Geef mij de oude meesters maar :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Het kan mooi staan maar ik versta de kunstenaar ook niet. Maar aan de muur is het prachtig.

Happy Hulk zei

Ha ha ha
Geweldig!

Pagina's