2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 jun 2017

Nooit had ik naar mijn gedachten geluisterd
todat ik luisterde naar mijn gedachten
en wat ik toen te horen kreeg
toen ik mijn gedachten afluisterde
was dat wat ik niet horen wilde
en dat wat ik nooit wilde horen
maar het toch te horen kreeg.
was toen in luisterde naar mijn gedacten......

11 opmerkingen:

Lutje zei

het is heel goed dat je je hart kan volgen....
Eén @->- voor jou

די מריו zei

Toch is het wel goed om naar jezelf te luisteren. Je zou er vaker de tijd voor moeten maken.

Love As Always
Di mario

Marjolijn. zei

Zo kom je plots voor verrassingen te staan...!
Op naar een mooi weekend...!

klaproos zei

pffffff ik word een beetje duizelig :-)

willy zei

vrolijk word ik er het niet A

satoriwoman zei

Ik ondertussen wel benieuwd

Kay ♥ zei

Pijn doet een mens nadenken, gedachten maken een mens wijs, wijsheid maakt het leven draaglijk.
Afscheid nemen is met zachte vingers, wat voorbij is, dichtdoen en verpakken in de goede gedachten der herinnering.
Maar het is het gevaarlijke voorrecht van de mens zich, als ik het zo mag zeggen, in gedachten te kunnen krabben en door zijn gemoedsaandoeningen rechtstreeks zijn hart te prikkelen en zijn bloed op te jagen.

K groet die A, die in haar gedachten even op de mAt moet wachten. Tot binnenkort ♥

Tine de Jong zei

Gedachten zijn er om naar te luisteren of je het nu wilt of niet. Zij zeggen ook vaak dingen wat je niet snel ziet. Gedachten wachten niet op een goed moment. Zij komen als je er ook niet gereed voor bent. Wens je mooie gedachten toe die je denkvermogen wat op gaan krikken. Ook al is dit ook soms veel afwegen en wikken.

Sjoerd zei

Als je naar jezelf luistert dan kom je jezelf ook tegen...

Rebbeltje ★ zei

Soms is het goed om eens naar je eigen gedachten te luisteren

gerdaYD zei

Knappe poëtische tekst Aatje!

Pagina's