2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 jun 2017

Hoe stelt u zich voor dat wat niet voor te stellen is…..

8 opmerkingen:

די מריו zei

Ik heb een groot voorstellingsvermogen, ik kom er wel mee weg.

Love As always
Di Mario

Marjolijn. zei

Blijven dromen, misschien komt het ooit.
Fijn weekend...!!

Lutje zei

voorstellen is voor mij geen probleem, maar het uitleggen daarna...
Een @->- voor jou

Lies zei

Met veel fantasie...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Gewoon niet...

Mirjam Kakelbont zei

Ik probeer me er toch een voorstelling van te maken...Gelukkig heb ik een rijke fantasie.
Warme groet

gerdaYD zei

Niét dus *wink, big smile*

Kay ♥ zei

In elk zwart vierkantje vindt je wel nog 1 wit stipje ;-)

Pagina's