2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 jan 2017

Ga je droom achterna, …..maar het stopt meestal al bij de eerste stap.

11 opmerkingen:

De Boerin zei

De eerste stap op het ijs.... Het is waar! It giet oan! Dromen van de tocht de tochten! Roep de rayonhoofden maar vast bij elkaar!

Lutje zei

oei oei, wat ik droom, wil ik niet beleven.....
Eén @->- voor jou

Marjolijn. zei

Daarom hebben ze blue monday ingevoerd...!
En die is al weer geweest.
Heb het goed vandaag.

Sjoerd zei

Ik ben gestopt met dromen, het is meer een survival geworden.

Kay ♥ zei

Alle aards geluk berust op een compromis tussen droom en werkelijkheid.♥

willy zei

dat hoeft zo niet te zijn A

Satoriwoman zei

Een variatie, Mijn dochter zegt: No risk no fun.

Mirjam Kakelbont zei

Er is lef nodig om je droom achterna te gaan en meestal kiezen mensen voor zeker. En soms weet ik niet wat mijn droom is. Ja, beter worden, maar zal dat ooit nog gebeuren? Ik denk er maar liever niet te lang over na...
Maar: no guts no glory! Dat past wel bij mij.
Lieve groet A'tje!

Rebbeltje ★ zei

Dan wordt je wakker ;)

gerdaYD zei

Tja, dat zou kunnen maar toch moet je het steeds weer proberen je dromen waar te maken, hoe dan ook...

Flavie zei

Het is dan ook een droom...

Pagina's