2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 dec 2016

Tegen de muur lopen is een harde les.

14 opmerkingen:

Lutje zei

ja, je kan er een paar daagjes vanaf zien :o)
Eén @->- voor jou

Sjoerd zei

En je leert er niets van

klaproos zei

vreselijk die muren,
ook om mensen heen...:-(

gerdaYD zei

Goede morgen Aatje. Daar heb je gelijk in, jammer genoeg lopen we meer dan eens tegen dezelfde of een andere muur aan...

Rebbeltje ★ zei

Ze zijn zo hard die muren...au au

Satoriwoman zei

Nooit te oud om te leren

Suske. zei

Een pijnlijke gewaarwording.

Medium Marianne zei

Zolang het maar bij één keer blijft, net als de ezel ;)

willy zei

harde lessen blijven wel een tijd bij A

Merel zei

En doet nog pijn ook

es zei

ik val me nog liever een buil...

es zei

ik val me nog liever een buil...

Kay ♥ zei

tja die muur kan niemand ontwijken,
maar het kan hard aankomen ;-)

Mirjam Kakelbont zei

En dan maar hopen dat we er een les uit leren...
Lieve groet.

Pagina's