2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

16 dec 2016

Jij en ik
samen
is beter dan
samen,
jij en ik…..

8 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Samen....altijd beter dan jij en ik alleen.
Op naar een mooi weekend.

די מריו zei

Ik ben het liefs altijd samen.. want jij en ik kunnen samen ook leuke dingen doen.

Love As Always
Di mario

Sjoerd zei

Samen is altijd gezelliger dan alleen.

Anoniem zei

1 of 2 bankrekeningen .

gerdaYD zei

Goede avond Aatje. Ja soms zijn twee er veel meer, want als je echte liefde kent zijn al de verschillende eigenschappen van de geliefde evenveel entiteiten!
Fijn weekend hé!

Happy Hulk zei

Nou, ik kies voor een ander dan jij. 😂😂😂

Kay ♥ zei

Als voor je kijken je bang maakt en als achter je kijken je triest maakt, kijk dan naast je. Daar sta ik: zei de Vrouw!♥

Flavie zei

Zo mooi!

Pagina's