2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 dec 2016

Ik was druk bezig met leven, dat het leven nu al voorbij is…………………….

6 opmerkingen:

klaproos zei

oeps. dat is niet zo slim, ik ben bang dat veel mensen dat doen, en gaan leven als het te laat is...

Tine de Jong zei

Voorbij is het leven als je niet meer leeft en je bent er nog dus wees blij hierom en ga door met leven zolang het leven nog bij je mag zijn met veel drukte en lawaai.

Sjoerd zei

Op tijd stoppen is het devies...

Suske. zei

Soms vraag ik me af waar al die voorbije jaren gebleven zijn.

Rebbeltje ★ zei

Het leven begint pas bij je 50e en tijd zat om het dan te leven

Mirjam Kakelbont zei

Je haalt 3x adem en de dag is om!

Pagina's