2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 aug 2016

We raken altijd zonder probleem in de problemen.

8 opmerkingen:

די מריו zei

Met problemen lukt mij ook wel hoor.. onderschat mij niet... dat doe ik zelf wel.

Love As always
Di Mario

willy zei

en soms steek ik nog een handje toe

Kay ♥ zei

Een mens moet nu eenmaal op zijn tellen letten dezer dagen ;-)

Sjoerd zei

Daar hoef je maar op te wachten...

Mirjam Kakelbont zei

Haha, je, daar lijkt het wel op (-:
Warme groet

gerdaYD zei

Goede morgen Aatje. Hihi, daar lijkt het inderdaad wel op, maar ik hoop toch dat jij zonder problemen en probleemloos aan je vakantie bezig bent!

fotorantje zei

whaha, ja t is heel simpel, je moet er niks speciaal voor doen zelfs

Tine de jong zei

Hahaha dat heb ik dus vroeger en ook nu soms wel. Deuken en kreuken altijd onverwacht toch van kracht als ik het niet verwacht.Maar het hou wel het leven spannend toch?
groetjes en bedankt dat je ook altijd leuke reacties geeft op mijn blogjes.

Pagina's