2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 aug 2016

Sommigen vinden mij een idioot, dank aan hen daarvoor.

10 opmerkingen:

Lutje zei

dat vinden ze ook van mij,
ieder zij gedacht,
maar ze moesten eens weten ;-)

Lies zei

Ben ik dan nu je blog-vriendje niet meer ?!
Lie(f)s.

Elisabeth zei

Ach wie is idioot en wie is wijs ?

Kay ♥ zei

zij die denken de wijsheid in pacht te hebben, zijn nog idioter.
K groet die A die nog-zo-gek-niet-is :p

Sjoerd zei

Daar sluit ik me bij aan...

Mirjam Kakelbont zei

We zijn het weer helemaal eens!

Rebbeltje ★ zei

Wat anderen denken zal me worst wezen...zei de prettig gestoorde ;)

Medium Marianne zei

Liever een idioot dan net te zijn zoals de rest ;)

gerdaYD zei

Als anderen je een idioot vinden dan moet dat maar. Zelf vind ik dat beslist niet en dat weet je hé Aatje!

fotorantje zei

dat is niet erg
wat andere vinden moeten ze zelf weten
als jij je maar goed voelt

Pagina's