2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 jul 2015

Voor ik het wist,
wist ik het,
en toen ik het wist
wilde ik dat ik het niet wist …..

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, zo'n bevestiging kan een échte confrontatie zijn! ;-))

Marjolijn. zei

Ja, soms kom je erachter dat het beter is om niet alles te weten.

Lutje zei

hahahaha
sommige dingen kun je beter niet weten, maar dat is nu te laat
het is nu aan u om er mee om te gaan

Lutje zei

hahahaha
sommige dingen kun je beter niet weten, maar dat is nu te laat
het is nu aan u om er mee om te gaan

Sjoerd zei

Je moet ook niet alles willen weten....

gerdaYD zei

Soms kan men inderdaad beter iets niét weten dan wel. Maar toch, een verwittigd man is er twee waard hé Aatje, beter is het de problemen bij de horens te vatten en er heel misschien aan te kunnen verhelpen...

Lies zei

Moeilijk hé...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Tegenhangertje:
"Ik weet dat jij begrijpt wat je dacht dat ik zei, maar ik weet niet of jij beseft dat wat jij hoorde niet is wat ik bedoelde. " A-tje ... ♥

די מריו zei

Je moet ook niet alles willen weten.. maar dat weet je nu ook.

Love As Always
Di Mario

ria zei

Hoera, Engeland komt er aan.
Mooie plaatsen uitgekozen.

geniet er van,
ria39

christiene zei

Het is net als een voetbal wedstrijd....
als je de uitslag van te voren al weet
is er geen aardigheid meer aan om nog te kijken.
alles willen weten is niet altijd fijn.
zonnegroetjes.....

willy zei

sommige dingen wil je soms niet weten a

Merel zei

Dat kan gebeuren

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Sommige dingen weet je inderdaad beter niet.

Rebbeltje ★ zei

Nadeel van een Aagje zijn...

Mirjam Kakelbont zei

Sommige dingen had ik idd liever niet geweten... Nieuwsgierig zijn, heeft duidelijk zijn keerzijde.
Lieve groet kakel

Pagina's