2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 jul 2015

Tijd is een tijdelijke vriend.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Maar gelukkig nog volop aanwezig...!!
Mooi dagje vandaag.

Sjoerd zei

Op mijn leeftijd heb ik de meeste tijd wel gehad...

gerdaYD zei

Tijdelijk is de tijd zeker en vast, de kunst is om die goed te gebruiken en volop van het leven te genieten!

willy zei

zolang het maar geen vijand wordt...

Kay ♥ zei

Tijd hebben is geen tijd voor alles hebben.

Gelukkig kan ik tijd maken voor alles wat ik waardeer: zoals tijd :-)

Merel zei

En terwijl ik naar de tijd gaat die tijd alweer weg en komt er een nieuw tijd vriendje

Rebbeltje ★ zei

Nu ik dacht dat vrienden niet tijdelijk waren haha
Maar je hebt gelijk tijd wel...

Suske. zei

zoveel tijd heb ik nu ook niet meer.
En vrienden nog minder.

Mirjam Kakelbont zei

Helaas wilde ik dat ik meer tijd had. Ik kom elke dag tekort.
Lieve groet Kakel

klaproos zei

dat is het enige wat we allemaal evenveel hebben:-)

Pagina's