2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 jul 2015

Je hebt voor- en tegenstanders, en dan nog de zwijgende meerderheid.

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Jammer genoeg is er inderdaad die zwijgende meerderheid, geef mij maar weerwerk! Aan jou toch ook hé Aatje?

Kay ♥ zei

Zoals Gerda zegt. Zij die zwijgen hebben ongelijk, ofwel speuren ze in stilte, ofwel taant de interesse. Dus of het nu tegenstand of volgzaamheid is, doe je zegje.
Een mens kreeg de gave zich in taal uit te drukken dus waarom er dan geen gebruik van maken he ;-)
Toedels voor die A.

די מריו zei

Sommige mensen durven gewoon niet, we kunnen niet allemaal een leider zijn.

Love As Always
Di mario

Lies zei

Voor je mening durven opkomen is meestal mooi !
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Wie zwijgt stemt toe...

willy zei

en soms vraag ik me af of die wel de meerderheid hebben

Garfjeuh zei

Soms is het wat moeilijk, om allerlei redenen, om je te uiten.

Rebbeltje ★ zei

En dan krijg je zomaar een Klapzoen ;)

Medium Marianne zei


En van beide partijen kun je stilzwijgend leren.

Mirjam Kakelbont zei

Soms begrijp ik niet dat mensen geen (eigen) mening hebben. Ik heb er zelf namelijk altijd een ;-)
lieve groet

Pagina's