2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

31 jul 2015

De schoenendoos van het leven
men vindt er van alles in terug
ook dat wat had kunnen zijn,
maar niet was en ooit gebeurde
sommige geven je een traan
andere krullen de hoeken van de mond
en het mooiste van alles is
het behoord allemaal toe aan jou
die schoenendoos van het leven.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Mooi dat er die dozen zijn, iets om te koesteren.
Op naar een mooi weekend.

Lutje zei

in die doos zit veel, ook wat velen niet mogen weten ;-)

gerdaYD zei

Wat is dit knap verwoord: de schoenendoos van het leven.
En ik hoop dat er nog veel mooie herinneringen in terecht komen!

Kay ♥ zei

Heel mooi omschreven A ... wat een doos ik dan heb en zelfs met een klein maatje,
er past een heleboel in. Van lach tot traan, een heel mensenleven.
Liefs

Sjoerd zei

Ik heb geloof ik ook ergens een oude doos met herinneringen staan

willy zei

dat heb je heerlijk omschreven A

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohhh .. ik heb al een heel kast met van die dozen! :-)))

fijn weekend, aaa!

Elisabeth zei

Ik heb iets meer nodig dan een schoenendoos .Een verhuisdoos misschien !

Mirjam Kakelbont zei

Ik heb letterlijk een schoenendoos met briefjes en kaarten die me zowel doen huilen als mijn mondhoeken doen krullen. Genoeg om oud mee te worden ;-)
Lieve groet Kakel

Rebbeltje ★ zei

Fijn dat je daar veel in kunt stoppen en als herrinnering af en toe tevoorschijn halen...een heel mooi verhaaltje

Pagina's