2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

20 dec 2017

Iets niet doen is dikwijls het beste om te doen.

8 opmerkingen:

Lutje zei

het is af en toe eens heerlijk om niets te doen en eens lekker lui op de bank te gaan zitten, ik ga dat deze voormiddag doen....
Een @->- voor jou.

Marjolijn. zei

Soms wel...!!
Mooie dag.

Suske. zei

Daar heb je gelijk in.

mirjam kakelbont zei

Dat klopt helemaal! Of eerst tot 100 tellen (-:
Mistige groet

Sjoerd zei

Als je niets doet maak je ook geen fouten...

Rebbeltje ★ zei

Daar ben ik het niet mee eens...
Teveel bezig geweest met armen om andermans schouder te leggen dus klopt voor mij nu dus zeker niet

willy zei

soms wel

maar ik zou dit toch niet veralgemenen

Kay ♥ zei

Wie niets doet, niets misdoet.

K die soms nog doet en morgen weer eens iets uit haar pen gaat schudden groet die A ♥

Pagina's