2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 mei 2017

Laat de bazen weten dat ze niet de baas zijn.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Goed plan.... :-)
Goede start van de nieuwe week.

Lutje zei

mmmmm, dat weet ik niet zo, ze denken het wel
Een @->- voor jou

Suske. zei

Daar kan ik inkomen, maar of het zal lukken ?

Sjoerd zei

Ik denk dat ze dat wel weten, maar zullen ontkennen.

willy zei

dat zullen ze niet nemen... vrees ik

Medium Marianne zei


Helaas ben je afhankelijk van je baas met inkomen, maar toch kun je je baas soms als een vriend zien..

Merel zei

Niet gemakkelijk

es zei

Bazen zijn doorgaans niet aanspreekbaar...

Kay ♥ zei

Er is altijd baas boven Baas. ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Dat kon je wel aan mij overlaten (-:
Ik heb geregeld dat het onderscheid tussen miss en mrs op de telefoonlijst werd afgeschaft.
Dat ongetrouwde vrouwen ook een lening konden aanschaffen en
vrouwen recht op pensioen kregen.
Zonnige groet.

gerdaYD zei

Schitterend om zo iets op 1 mei te plaatsen!!!

Pagina's