2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 jan 2017

Vraag me niet hoe maar sommige zien zwart toch als wit.

11 opmerkingen:

Lutje zei

ja, dat is hun gedacht en daar kan je toch niks aan doen
Eén @->- voor jou

Marjolijn. zei

En achter het waarom, kom je ook niet achter.
Goede start van de nieuwe week.

די מריו zei

Sommige dingen moet je niet zo zwart/wit zien.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Ik doe het in kleur, groen of rood...

fotorantje zei

beetje positief zijn kan nooit kwaad

satoriwoman zei

Daar heb ik nu een leuk voorbeeld van meegemaakt.
Ik was in museum de Pont, zag een zwart fluweel rondje (van Anish Kapoor)op een grijze vloer. Ik "wist" dat het een gat was, maar ik bleef een zwart fluwelen rondje "zien".
De mens maakt wat hem past,waar hij zich senang bij voelt, is mijn conclusie,

Kay ♥ zei

Sommigen kunnen geen kleur bekennen,
zijn tegendraads genoeg,
tot dat ze in hun grijze wereld met hun kop hout kloppen
dan krijg je honderd tinten blauw ;-)

Rebbeltje ★ zei

Zwart of wit zijn beide geen kleuren
Ik ga voor de colourfull

Mirjam Kakelbont zei

Ik houd van kleur, dus doe mij maar veel rood, oranje, roze, en blauw.
Warme groet!

gerdaYD zei

Nochtans zitten er tussen wit en zwart heel veel schakeringen, maar jammer genoeg geen kleur...

Medium Marianne zei

Dan hebben ze niet de juiste bril op.
Zie zelf het leven liever kleurrijk ;)

Pagina's