2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 jan 2017

Je komt tot de ontdekking dat je grootouders er niet meer zijn,
dan de ontdekking dat je ouders er ook niet meer zijn,
en dan komen je kleinkinderen tot de ontdekking dat ….………

15 opmerkingen:

Lutje zei

...hun oma of opa bent er ooit niet meer zult zijn...

די מריו zei

Daar wilde ik nog even mee wachten.

Love AS Always
di Mario

Marjolijn. zei

De familie steeds kleiner wordt.

klaproos zei

dat het jouw beurt is, ja hoor, zo hoort het ook te gaan :-)

Kay ♥ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
willy zei

en op dit punt zijn we allen gelijk

Sjoerd zei

Zo gaat dat...

Medium Marianne zei

Vanaf onze eerste geboortedag zijn we al gedoemd om te sterven ;)

Fijn weekend Aatje

Kay ♥ zei

Het leven tijdelijk is maar : De hemel is eeuwig, dus als je een dag later komt, mis je niets.

K wenst die lAngoor een weekend vol gespinsel en op tijd naar buiten!
is het rustig aan die K haar stAndbeeld :p

Lies zei

Jàjààà...
Lie(f)s.

merel zei

heb geen ouders meer en geen grootouders maar ook nog geen kleinkinderen

Rebbeltje ★ zei

Wij er op een dag ook niet meer zijn...
Toeval...hadden het er pas nog over met 5 jarige kleindochter

Hooper nog heel lang te zijn voor ze...

Fijn weekend

Elisabeth zei

En dan komt de dag dat wij er ook niet meer zijn .Niet erg voor mij maar wel voor de weinige die ik achterlaat !

Mirjam Kakelbont zei

Ik hoop dat het zo gaat. Mijn dochter hoort mij te overleven.
Warme groet ♥

gerdaYD zei

Tja, dat is de gang van het leven en van... het sterven, helaas!

Pagina's