2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 jan 2017

Het laatste woord laat ik aan…. die het laatste woord heeft.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Degene moet dan ook Fikkie maar uitlaten en het licht uitdoen.
Fijn weekend.

Lutje zei

ja, ik denk dat er veel mensen zijn die graag het laatste woord hadden, nu maak ik me daar niet meer moe mee...

Sjoerd zei

Laat ik dan maar vroeg reageren...

Lies zei

Je krijgt het !
Lie(f)s.

Merel zei

Benieuwd wie dat gaat zijn

gerdaYD zei

... en op je blog heb JIJ altijd het laatste woord Aatje *wink, big smile*
Fijn weekend jongen!

willy zei

misschien krijg jij het wel,je weet maar nooit...

די מריו zei

Ik hoef niet meer zo nodig het laatste woord te hebben.

Love As Always
di Mario

klaproos zei

van mij mag een ander het laatste woord hebben:-)

Mirjam Kakelbont zei

Je krijgt zeker een mooi laatste woord, A'tje ♥

Suske. zei

Dat ben ik, dus !

es zei

jij hebt het laatste woord maar laat mij m'n zin afmaken...

Kay ♥ zei

Als je in je leven maar de juiste moeilijke woorden gebruikt voor het juiste publiek, kun je het een heel eind schoppen. ( Fr. de Jonghe) :-)

Medium Marianne zei

Soms is zwijgen goud waard zonder verspilde energie.

Ben er weer ;)

Pagina's